domingo, 11 de enero de 2009

Ansiedad

Estos dias padezco ansiedad por diferentes motivos.
  1. Espero la publicación de diversos mangas(GirlFriends ch19, Gookujou Drops, Tsubasa Reservoir Chronicles...).
  2. Espero acabar examenes de una vez (el martes tengo el GRAN examen)
  3. Espero y busco nuevos animes interesantes (aun no he encontrado nada suficientemente interesante)
  4. Los blogs que monotorizo no se actualizan
  5. No hago el trabajo que me corresponde (actualizarme sobre las novedades tecnologicas)
  6. No he contestado mails desde hace meses...
Todo esto me lleva al caos absoluto...

Espero poner un poco de orden en poco tiempo, sobretodo cuando acabe los examenes....

Tengo unas ganas que publiquen nuevos capitulos de los mangas estos que sigo.... tambien tengo ganas (deseo) que adapten algunas de estas series para hacer algun anime =)

5 comentarios:

  1. A Clannad encara li queda la part més interessant, i crec que es demà quan comença un nou anime de Kyoto Animation basat en Munto que també sembla prou interessant :P

    Vagi bé!

    ResponderEliminar
  2. Jo l'altre dia vaig sentir algo d'un nou anime dels que van animar la saga Mai-Hime / Mai-Otome. Sembla que serà un any interessant.

    Clannad... fa temps que no veig cap capitol perquè estic esperant a que surtin més XD

    Estas seguint alguna altra serie?

    ResponderEliminar
  3. Doncs a més a més de Clannad també estic veient la segona temporada de Higurashi no Naku koro ni, que la tenia pendent de veure ja des de fa temps, i ara hauré de seguir aquest nou basat en Munto, que segur que estarà bé. A més a més tinc uns quants pendents de veure d'aquesta temporada de tardor, que va sortir molta cosa que semblava prou interessant, com són Hyakko, Kannagi, Toradora, chaos;head i sobretot la segona temporada de ef. I potser em deixo algo, hahahaha.

    També dir que els de Clannad s'han agafat unes bones vacances de Nadal, 2 setmanes sense que traguin capítol, però el d'aquest cap de setmana va ser prou interessant :P

    ResponderEliminar
  4. Jo ahir vaig descobrir una serie que promet molt. Es diu Sora wo Kakeru Shoujo i es de ciència ficció. El primer capitol pintava molt be. Ara a veure el segon =P

    ResponderEliminar
  5. M'he baixat els tres primers capítols i no està mal. M'agrada molt la cançó del opening. Has vist el capítol de clannad d'aquesta setmana? Uuuaa, increïble.

    ResponderEliminar